Βιβλία της Πρεκατέ Βικτωρίας

ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΕΚΑΤΕ ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ

1)"Η κακοποίηση του παιδιού στο σχολείο και στην οικογένεια", Ιατρικές εκδόσεις ΒΗΤΑ,2008, τηλ.για παραγγελίες αντικαταβολή 210-6714371, http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3607


2)"Γυναικεία ευτυχία:Πώς να ελευθερωθείτε από μια σχέση που σας πληγώνει και να ανακτήσετε την προσωπική σας δύναμη: Οδηγός αυτοβοήθειας για γυναίκες", ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΗΤΑ, 2011, http://betamedarts.gr/bookview.php?id=1076


3)"Πρόγραμμα αυτο-εκτίμησης για παιδιά .Ενίσχυση αυτοπεποίθησης, Εκπαίδευση αξιών και Προετοιμασία για την επαγγελματική ζωή". Β' ΕΚΔΟΣΗ

Εγχειρίδιο με βιωματικές ασκήσεις για γονείς κι εκπαιδευτικούς. Από τις Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ, παραγγελία με αντικαταβολή στο 210-6714371. http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3607. Δελτίο τύπου για το βιβλίο εδώ


4)"Συζητώντας με την εσωτερική μητέρα". Θεραπευτικός οδηγός για να ξαναβρούμε την ιδανική μητρική αγάπη μέσα μας.

Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ τηλ. 2016714371. Δελτίο τύπου εδώ

Πληροφορίες και περιεχόμενα http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3791


5)Μετάφραση/Επιμέλεια του 'Οδηγού Θεραπείας για τον Βιασμό' της Aphrodite Matsakis. Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ (2007)


6)'Οδηγός εκπαιδευτικών και γονέων για την ανίχνευση της παιδικής κακοποίησης' (A' συγγραφέας) Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ (2007, Β έκδοση 2019)

Η εκπαιδευτικός και ψυχολόγος Πρεκατέ Βικτωρία έχει εκπαιδευτεί στην Αγγλία και ασχοληθεί με θέματα κακοποίησης παιδιών και γυναικών, σεμινάρια αυτοεκτίμησης, θεραπείας τραύματος, κατάθλιψης, αποχωρισμού-απώλειας, καθώς και θέματα ψυχοπαιδαγωγικής στήριξης για μαθητές με δυσκολίες.



Σύντομα άρθρα στο facebook.com/victoria.prekate.9


---------------------------------------------------------

Η εκπαίδευση στην πνευματική ζωή ως ανάγκη του παιδιού και ανθρώπινο δικαίωμά του.

Στην Ελλάδα της συναισθηματικής αγριότητας, της διάβρωση της συμπόνιας, της αλλοτρίωση κάθε έννοιας ανθρωπιάς, της μετάλλαξης του ‘ενδιαφέροντος για τον άλλον’ σε κακεντρεχές κουτσομπολιό, της αντικατάστασης των αξιών από το lifetsyle, της υιοθέτησης αυτόματων αντανακλαστικών χλευασμού και υποτίμησης οποιασδήποτε μορφής ανθρώπινης αδυναμίας, έχουμε πολλά να ωφεληθούμε από την εκπαίδευση στην πνευματική ζωή της θρησκευτικής παράδοσης του τόπου μας. Περισσότερα εδώ https://brightplanet.blogspot.com/2020/01/blog-post_25.html


YOUTUBE κανάλι Victoria Prekate

Εκπαιδευτικά βίντεο, ομιλίες, συνεντεύξεις κλπ https://www.youtube.com/channel/UCPQUL5W0B32LIG15tfTS5BA Στο ιστολόγιο αυτό αναρτώνται άρθρα ψυχολογίας και προσωπικές απόψεις. Τα θέματα που με ενδιαφέρουν είναι η προστασία του παιδιού, η πρόληψη και θεραπεία της ενδο-οικογενειακής βίας, οι εφαρμογές της ψυχολογίας στην βελτίωση της καθημερινής ζωής και η σχέση ψυχολογίας και πνευματικής ζωής μέσα από την Ορθοδοξία.
myows online copyright protection

Η επιβεβλημένη κουλτούρα του φόβου και της ανημπόριας


Το 2014 φεύγει σε ένα κλίμα σήψης, όπου έχει χαθεί πλέον κάθε μέτρο λογικού και δικαίου, σε σημείο που να διώκεται εκείνος που αποκαλύπτει το άδικο κι όχι εκείνος που το διαπράττει. Έχω γράψει πολλές φορές για το θέμα της καλλιέργειας του φόβου και του εκφοβισμού του λαού μας, σύμφωνα με το δόγμα ΤΙΝΑ (There  Is No Alternative), γνωστού δόγματος στην πρόκληση πολέμων και γενοκτονιών. Δυστυχώς πέρα από τη μαζική πλύση εγκεφάλου από τα  ΜΜΕ, παρατηρεί κανείς ξανά και ξανά, πως η έλλειψη ουσιαστικής πνευματικότητας και πίστης εγκλωβίζει τους ανθρώπους σε φοβική παραλυσία άνευ προηγουμένου. Μια μαζική φοβία αναπτύσσεται με όλα τα χαρακτηριστικά κάθε ατομικής φοβίας: αποφυγή, εμμονή και γενίκευση ερεθίσματος. Μόνο που τώρα δε μιλούμε για ένα άτομο, αλλά για μια ολόκληρη κοινωνία. Αποφυγή της οποιαδήποτε αντίδρασης ή ακόμη και συζήτησης. Εμμονή με το φόβο της φτώχειας και του αυριανού χειρότερου. Γενίκευση ερεθίσματος όπου θα τρομάζει ακόμη και η απλή διαφωνία. Στο τέλος, θα τρομάζει ακόμη και το να σκεφτόμαστε σιωπηλά κάτι που διαφέρει από την δεδομένη  γραμμή. Η τρομοκρατία μαζί με την ενοχοποίηση, θα έχουν ποτίσει τόσο βαθιά το υποσυνείδητό μας, που θα αυτό-μαστιγωνόμαστε στην πρώτη αντιδραστική σκέψη “Μα πώς τολμώ να σκεφτώ κάτι διαφορετικό από αυτό που μου λένε τα κανάλια; Τι θέλω να γίνει η χώρα μου; Συρία; Πώς τολμώ; Αλίμονο μου, πρέπει να αυτοτιμωρηθώ για το θράσος μου, μήπως και γλυτώσω το χειρότερο». Αυτός είναι ο στόχος τους, δε θα χρειάζεται καν να περιορίσουν την αντίδραση του λαού: θα έχουν αυτοματοποιήσει έτσι το λαό, ώστε να αυτοπεριορίζεται από μόνος του.

Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, αυτό που έχει συστηματικά εισαχθεί στη συνείδηση του ελληνικού λαού είναι ο φόβος και η ανημπόρια.  Παρατηρώ στους ανθρώπους γύρω μου μια σαφή ποιοτική διαφορά στην ενέργεια εκείνων που έχουν προσβληθεί από το μικρόβιο του κατευθυνόμενου φόβου κι εκείνων που απλά βιώνουν την κατανοητή ανθρώπινη ανησυχία. Το ενδιαφέρον είναι ότι η ‘μόλυνση’ είναι σχετικά ανεξάρτητη από την οικονομική τους κατάσταση: βλέπεις ανθρώπους που έχουν για να ζήσουν, αλλά έχουν προσβληθεί από τον ιό. Κι άλλους, σε πολύ χειρότερη οικονομική κατάσταση, ακόμη και άστεγους, που αρνούνται να υποκύψουν στην διαταγή της ανημποριάς, ξέρετε, αυτή που διαφημίζουν τα κανάλια, όταν παρουσιάζουν τις ουρές στα συσσίτια με δραματική μουσική. Υπάρχει λόγος που την παρουσιάζουν έτσι, κι αυτός δεν είναι η ενημέρωση! Ο λόγος είναι ο προγραμματισμός του υποσυνείδητου νου των θεατών «Κοίτα αυτή είναι η μοίρα σου. Θα γίνεις κι εσύ έτσι. Έχεις μόνο μια πιθανότητα να μη γίνεις: μόνο αν ακούσεις εμένα. Εγώ σε πονάω, εγώ σε ξέρω, εγώ είμαι που νοιάζομαι, εγώ γνωρίζω το καλύτερο για εσένα». Έτσι, οι τηλεπαρουσιαστές που δήθεν εξοργίζονται με τη φτώχεια του λαού (ώστε να ταυτιστεί ο θεατής μαζί τους) περνούν τη θέση του Θεού. Αντί να αναζητούμε στο Θεό την αλήθεια και την ενθάρρυνση, την αναζητούμε στο κουμπί μιας τηλεόρασης.
 Σε μια πρόσφατη συνέντευξη-ανάκριση του βουλευτή που αρνήθηκε και κατήγγειλε το χρηματισμό, η καλοπληρωμένη τηλεπαρουσιάστρια, με άκρως υποτιμητικό και περιπαικτικό ύφος, κάποια στιγμή του είπε απαξιωτικά: «Και γιατί αφήσατε το θέατρο και μπλέξατε με την πολιτική; Τι τα θέλατε…» Ακριβώς. Τι θες και μπλέκεις και μας ανακατώνεις; Αυτό ήταν το νόημα. Ένας άλλος τρόπος χειραγώγησης του υποσυνείδητου νου του λαού, ότι δεν πρέπει να αντιστέκεται, δεν πρέπει να μάχεται, δεν πρέπει να λέει όχι. Τι θες και μπλέκεις εσύ με αυτά και δεν κάθεσαι στα αυγά σου, να μας αφήσεις κι εμάς να κάνουμε τη δουλειά μας… Να πειστεί σιγά σιγά ο Έλληνας ότι ακόμη και η Εθνική αντίσταση ( και συνεπώς οποιαδήποτε αντίσταση), ήταν λάθος. Τι θες και μπλέκεσαι…Δεν κάθεσαι στα αυγά σου… Και σιγά σιγά ο κόσμος ενοχοποιείται και αποδυναμώνεται. Τα χειρότερα σκάνδαλα, οι χοροί των εκατομμυρίων, τη στιγμή που τόσοι πεινούν και πεθαίνουν, γίνονται αποδεκτά και η οργή μετατοπίζεται εναντίον εκείνων που τα αποκαλύπτουν. Μη μας δείχνεις την πραγματικότητα. Δεν θέλουμε να την ξέρουμε γιατί είναι τόσο άσχημη και νιώθουμε τόσο αδύναμοι να την αλλάξουμε, ώστε καλύτερα να μην ξέρουμε. Τι μας ανακατεύεις τώρα. άσε με να πιστεύω αυτό που πίστευα, δεν θέλω να σκεφτώ παραπάνω. 
Η χειραγώγηση εκφράζεται από ανθρώπους (παρότι μορφωμένοι) που στο λένε στα ίσια: «Δεν θέλω να ξέρω». Ακόμη και αν έβλεπαν ζωντανά να διαπράττεται το χειρότερο έγκλημα μπροστά τους, θα έλεγαν: «Θέλω εγώ να το πιστέψω αυτό; Δεν θέλω. Άρα δεν θα το πιστέψω». Σε συνδυασμό με την κατατρομοκράτηση τoυ κόσμου , τύπου «Ή εμείς ή το χάος", πολύς κόσμος, αρέσκεται να προσκολλάται στη δική του κατασκευή της πραγματικότητας, ακόμη και αν αυτή δεν έχει καμία σχέση με τα αισθητηριακά και πληροφοριακά δεδομένα. Ίσως αυτό το ψέμα μου είναι πιο εύκολο, από το να δω την αλήθεια και σίγουρα πιο εύκολο από το να χρειαστεί να κάνω κάτι για αυτήν.  Κινήσεις anur;vpvn που θα προβλημάτιζαν, δικαιολογούνται ως«Θα είχαν τους λόγους τους». … Έτσι, τυφλή τη πίστη. Τέτοια κουβέντα τη λέμε μόνο για το Θεό. Μόνο ο Θεός θα έχει τους λόγους τους. Μόνο για το Θεό έχουμε τυφλή πίστη. Όχι  για ανθρώπους που οφείλουν να λογοδοτούν για ό,τι κάνουν.
Το μιντιακό  κατεστημένο γνωρίζει άρτια πώς να χειραγωγήσει την κοινή γνώμη προς τον τρόμο και την ανημπόρια. Εναλλάσσουν με επιστημονική ακρίβεια την πρόκληση αισθήματος φόβου από τη μία μεριά και φρούδας ελπίδας (με αντάλλαγμα την υποταγή) από την άλλη. Οι καλοπληρωμένοι παρουσιαστές, δείχνουν και συναίσθημα αγανάκτησης για την ‘τραγική κρίση’ και συμπόνια για όσους υποφέρουν., ώστε να κερδίσουν το κοινό με το μέρος τους. Είναι ο άνθρωπός μας, σκέφτεται η γιαγιούλα που βλέπει τηλεόραση από το πρωί μέχρι το βράδι. Με νιώθει. Και η ξανθιά τηλεπαρουσιάστρια της είναι πιο οικεία και από την κόρη της. Από τη μια το εικονοστάσι της Παναγιάς κι από την άλλη το εικονοστάσι της τηλεόρασης, το οποίο μιλάει κιόλας. Έτσι θα κλείσει η ζωή της, κοιτώντας μια από δω μια από κει. Η μάχη της κόλασης και παραδείσου ενσαρκώνεται στις δύο αυτές εικόνες. Κι όσο από τη μια θέλει την αρετή και την ελευθερία, άλλο τόσο φοβάται και γαντζώνεται   στα ψέματα, αλλά και τους θάμβους τούτου του γήινου κόσμου, που εκφράζονται απόλυτα μέσα από την τηλεόραση. Το δίλημμα δεν είναι μόνο πολιτικό, δεν είναι  μόνο διαγενεακό, δεν είναι μόνο πνευματικό, αλλά είναι και δίλημμα πρωτίστως υπαρξιακό. 

Η χειραγώγηση μέσω του φόβου της ανέχειας οδηγεί τους ανθρώπους σε ένα διαρκές άγχος. Οποιαδήποτε κοινωνική συναναστροφή πλέον επικεντρώνεται γύρω από το χρήμα: είναι αυτό το άτομο καλή γνωριμία για να βρω πελάτες; (έλξη). Είναι αυτό το άτομο  φτωχό,  θα μου ζητήσει χρήματα; (αποστροφή).Μήπως αυτό το άτομο δεν έχει να μου προσφέρει κανένα οικονομικό όφελος, έστω και έμμεσα; (αδιαφορία). Ο αυθορμητισμός στις σχέσεις έχει χαθεί. Ο φόβος της ανέχειας, όσο κι αν προσπαθούν να τον επιβάλλουν τα ΜΜΕ, είναι στην ουσία πνευματική επιλογή.  Ανεξάρτητα από την οικονομική κατάσταση, ο φόβος της ανέχειας είναι πνευματική επιλογή. Ή αποφασίζεις  ότι θα τον υιοθετήσεις, όπως θέλουν τα τρομολάγνα κανάλια ή αποφασίζεις ότι πιστεύεις στο Θεό (όχι στους πολιτικά διαπλεκόμενους μεσάζοντές του) κι ότι Εκείνος θα σε φροντίσει ό,τι και να γίνει. Οι άγιοι στην κορύφωση του πνευματικού τους αγώνα δεν είχαν τίποτα υλικό. Μέρα με την μέρα οδηγούνταν και τους παρέχονταν ό,τι χρειάζονταν από το Θεό. Εμείς ούτε άγιοι, ούτε ασκητές είμαστε, αλλά αν θέλουμε έστω και στοιχειωδώς να αποδεχτούμε έστω και στάλα πνευματικότητας, θα πρέπει να αρνηθούμε να επηρεαστούμε από την εκστρατεία τρόμου. Το ένα μήνυμα είναι αυτό του Θεού, ότι υπάρχει η πηγή του καλού, που προνοεί και βρίσκεται δίπλα μας και μας προσέχει πάντα, έστω και αν υπάρχει μια πρόσκαιρη δοκιμασία. 
Πρόσφατα, σε κάποια ταβέρνα, είδα πολύ ζωντανά τον εξωτερικά επιβληθέντα φόβο της ανέχειας. Ολόκληρη η οικογένεια που έχει την ταβέρνα φαίνεται τρομοκρατημένη. Όταν βάζουν τις μερίδες είναι όλοι από πάνω κι έχεις την αίσθηση ότι παρακολουθούν από κοντά τον κάθε πελάτη, ως πηγή σωτηρίας, σε σημείο που νιώθεις άβολα όταν πας να παραγγείλεις. Ο φόβος τους έχει οδηγήσει στην τσιγγουνιά και κάθε κουταλιά που βάζουν στη μερίδα την κοσκινίσουν 15 φορές κι όλη η οικογένεια από πάνω παρακολουθεί την κουταλιά μήπως πέσει καμιά πατάτα παραπάνω. Η τσιγγουνιά αυτή οδηγεί όμως σε μισές μερίδες. Είναι κρίμα γιατί το φαγητό τους είναι καλό, όμως οι μισές μερίδες, αναμφίβολα θα τους κοστίσουν πελάτες, όπως εγώ. Αν συνεχίσουν έτσι, δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα την κλείσουν την ταβέρνα τους. Και δε θα φταίει η κρίση. Θα φταίει ο φόβος τους.

Πρεκατέ Βικτωρία, www.brightplanet.blogspot.gr, 20/12/2014

Αναρτήσεις 2013
Η μιντιακή επίθεση στην αθωότητα
Η δύναμη της θετικής σκέψης και η δύναμη του θετικού λόγου
Σκέψεις σχετικά με τις αλλαγές στο εκπαιδευτικό
Κίνητρα μαθητών για μάθηση και δημιουργικότητα(2)
Κακοποίηση ζώων από παιδιά: αγνωστη,διαδεδομένη συνήθεια
Διαθεματικό μάθημα στην πολική αρκούδα
Σιωπηρή εκπαίδευση των παιδιών στη βία: μια βραδυφλεγής βόμβα;
Η επιλογή της ομορφιάς ή της ασχήμιας στην καθημερινή ζωή
Το σχολείο ως καταφύγιο: Ο ρόλος του σχολείου στην προάσπιση της ψυχικής υγείας των παιδιών
Παρεξηγημένη (κι επικίνδυνη) μεταφυσική

Κακοποίηση μαθητών από εκπαιδευτικούς
Συναισθηματική
υπερφαγία: Όταν το ψυγείο από ‘φίλος’, γίνεται ‘εχθρός’

Αγωγή διαφυλικών σχέσεων στους εφήβους
Παρεξηγημένη υπερηφάνεια και υπεροψία
Οι τρεις μηχανισμοί επιβίωσης και το διαλυτικό του φόβου
Αξίες (των εφήβων;) την εποχή της κρίσης, Β'
Αξίες (των εφήβων;) την εποχή της κρίσης, Α'
Συνεξάρτηση
Η Οιδιπόδεια πληγή
Το ανθρώπινο δικαίωμα του παιδιού να μεγαλώσει χωρίς να μισεί
Το δίλημμα της μετανάστευσης
Καλή χρονιά με χαρά, ζωή και επίγνωση

Οκτώβρης 2012,Εκπαίδευση Ειρήνης-Δάσκαλοι Χωρίς Σύνορα,Απελευθέρωση από το καλούπι, Σεπτέμβριος 2012,Γαύδος, αρκούδες και Σομαλία, Αγχώδης διαταραχή και κρίσεις πανικού,Μιντιακή αισθητική και απλότητα, Αύγουστος 2012,Ζηλοφθονία:Εθνικό πάθος;,Ελευθερία επιλογής,Προβολή κι ενοχή(Η βροχή της λύπης),Ψυχολογική στάση απέναντι στην ηγεσία,Η μιντιακή τρομολαγνεία και πώς να προστατευτούμε , Ιούνιος 2012,Η αποξένωση στην ελληνική οικογένεια εν μέσω κρίσης, Μάιος 2012,Εθισμός στο χρήμα,Πώς να βοηθήσουμε τους άστεγους,Η βροχή του φόβου,Υστερόγραφο στην αναλογία της κακοποιημένης γυναίκας,Εθνική εξάρτηση,Ποινικοποίηση της φτώχειας, ποινικοποίηση της ασθένειας Απρίλιος 2012,Η μικροβιοφοβία ως παράγοντας διακρίσεων, Ένα συγκινητικό συμβάν και ο ρατσισμός, Ο πολύ ύπουλος ρατσισμός Νο 2, Μετανάστες και ο πολύ ύπουλος ρατσισμός, Αναβλητικότητα:Τι είναι;Πώς αντιμετωπίζεται;, Μάρτιος 2012
Το μήνυμα της 25ης Μαρτίου 2012, Χρήση των λέξεων σε δύσκολους καιρούς,,Φεβρουάριος 2012,Να θυμηθούμε..., Απεξάρτηση από τον υλισμό, Δουλοπρέπεια και αξιοπρέπεια, Η αυτοεκτίμηση σε σχέσεις που πληγώνουν, Ιανουάριος 2012
Ζητιανιά, ελεημοσύνη κι υπευθυνότητα..., Η παραμέληση του εαυτού στους ενήλικες: Αίτια, μορ..., Αλήθεια νοσταλγούμε το παρελθόν; , 2012: Ελπίδα,αντί για παραίτηση

2011
(Δεκέμβριος 2011): Χριστούγεννα και αντίσταση στην αλλαγή, Κρίση (Μέρος 13ο):Πίστη (και αφθονία) ή τσιγκουνιά (και φτώχεια);, ΚΡΙΣΗ (Μέρος 12ο): Ψυχολογικό αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης στα παιδιά Ψυχολογικό αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης στα πα..., ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ:H ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΩΖΕΙ!!, Πίστη, φόβος και δοτικότητα, Η ορειβασία και οι άστεγοι (Νοέμβριος 2011): Οκτάποδο (Χταπόδι): Το πιο ευφυές ασπόνδυλο, Διαμαρτυρία για τα άθλια θεάματα της τηλεόρασης, Ασκήσεις ενίσχυσης αυτο-εκτίμησης, Κρίση (Mέρος 11ο):Αυτο-εκτίμηση ως έθνος (B'), Φυλλάδιο: Ψυχολογική αντιμεπτώπιση της ανεργίας, Κρίση (Μέρος 10ο): Συμμετοχική δημοκρατία, αυτοεκτ... (Οκτώβριος 2011): Ψυχολογική αντιμετώπιση της ανεργίας Μέρος 2ο, Κρίση (Μέρος 9ο): ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΩΣ ΕΘΝΟΣ Α , Τι έχουμε κάνει στη γη;, Κρίση (μέρος 8ο): ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, Προετοιμασία του παιδιού για την επαγγελματική ζωή...(Σεπτέμβριος 2011): Κρίση (Μέρος 7ο): Δεν μας αξίζει αυτό, ΚΡΙΣΗ (Μέρος 6ο): Γαλήνη ή πανικός, Τι μας ενώνει (Αύγουστος 2011): Κρίση (Μέρος 5ο): Αφθονία ή φόβος της έλλειψης, Ταραχές νέων και παραμέληση (Ιούλιος 2011): Κρίση (Μέρος 4ο):Κοινωνική συνείδηση ή Διαφθορά , Κρίση (Μέρος 3ο) Ηγεσία: Λειτούργημα ή Εξουσία , Κρίση (Μέρος 2ο): Ψυχραιμία ή μίσος (Ιούνιος 2011): Διάκριση στην επιλογή θεραπευτή (Απρίλιος 2011): ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΞΙΩΝ, Τα διδάγματα της Φουκουσίμα (Μάρτιος 2011): Προσκόληση στα βρέφη κι αίσθηση του εαυτού, Παιδόφιλοι και θεραπεία

(Φεβρουάριος 2011): Η έξοδος από την κακοποιητική συντροφική σχέση, (Ιανουάριος 2011): Σεβασμός στα ζώα

2010 (16)

(Νοέμβριος 2010) Αυτοδιαχείριση και κρίση: πόσο προετοιμασμένοι είμ..., Πνευματική διάσταση της μετανάστευσης, The Earth is our home, Η Γη είναι το σπίτι μας (Αύγουστος 2010) Ανθρώπινες σχέσεις ή δημόσιες σχέσεις?, Το απαράδεκτο "τραγούδι" της "μπεμπε-λιλή" Ιούλιος, Διακοπές κι αποστεωμένα ζώα, Κοινωνικός ρόλος των σούπερ-μάρκετ; (Ιούνιος 2010) Ψυχολογική αντιμετώπιση της ανεργίας, Όταν κατακρίνουμε και δαχτυλοδείχνουμε…, Κακοποίηση παιδιών σε ιδρύματα φιλοξενίας, Ένα πρόβλημα με τις Πανελλήνιες (Απρίλιος 2010) Οικονομική κρίση στην Ελλάδα, Η κατανάλωση κρεάτος στον πλανήτη των 7δις (Ιανουάριος 2010) Τα μαθήματα της ντουλάπας, Καλή χρονιά με εθελοντισμό

2009 (16)

(Δεκέμβριος 2009) H Πολική αρκούδα: ένα αξιοθαύμαστο ζώο, Σύγχρονος ελληνικός σεξισμός και νέα κορίτσια, BURN OUT: Πώς να αποφύγετε την επαγγελματική εξουθ..., Θάνατος για χόμπι (Νοέμβριος 2009) Η φροντίδα μικρών παιδιών με ειδικές ανάγκες, Έφηβοι σε συμμορίες (Αύγουστος 2009) Οι φύλακες των φαναριών, Δυσθυμία-η «καθημερινή» κατάθλιψη, Πένθος: Η ψευδαίσθηση του χρόνου (Ιούνιος 2009) Τηλεοπτική εξαθλίωση, Οικονομική κρίση, Πρωινή προσευχή, Κακοποίηση παιδιών με ειδικές ανάγκες, Σεξουαλικός Εθισμός


Προτεινόμενες οργανώσεις

http://www.heartsandhandsforafrica.com/ (Children in need in Zambia and S.Africa)



http://www.who-will.org/ (Children in need in Cambodia)



http://www.steppingstonesnigeria.org/ (Βοηθά παιδιά στη Νιγηρία που έχουν κακοποιηθεί)



http://www.diakonia.gr/ Εξαιρετική οργάνωση εθελοντικής παροχής βοήθειας προς παιδιά σε νοσοκομεία και άλλους ευάλωτους πληθυσμούς (Αθήνα).



http://www.redcross.gr/ Εκπαιδεύει και τοποθετεί εθελοντές σε πολλούς φορείς ανά την Ελλάδα για την αρωγή ατόμων που έχουν ανάγκη. Τομέας Νοσηλευτικής και Τομέας Κοινωνικής Πρόνοιας



Αν
θέλετε να βοηθήσετε τους άστεγους και άπορους, δείτε τις ακόλουθες πηγές:


Οδηγός επιβίωσης αστέγων της «Κλίμακας»
http://www.klimaka.org.gr/newsite/downloads/astegoi_odigos_epiviosis.pdf


Συσίτα της Εκκλησίας της Ελλάδος
http://www.ecclesia.gr/greek/koinonia/fagito.html





Στα πλαίσια δραστηριότητας του ενεργού πολίτη, ενός πολίτη που ενδιαφέρονται γαι το περιβάλλον και τους συνανθρώπους, προτείνουμε τον ακόλουθο ιστότοπο για ενυπόγραφες διαμαρτυρίες, για διάφορους καλοπροαίρετους σκοπούς:

www.thepetitionsite.com

www.savejapandolphins.org