Βιβλία της Πρεκατέ Βικτωρίας

ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΕΚΑΤΕ ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ

1)"Η κακοποίηση του παιδιού στο σχολείο και στην οικογένεια", Ιατρικές εκδόσεις ΒΗΤΑ,2008, τηλ.για παραγγελίες αντικαταβολή 210-6714371, http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3607


2)"Γυναικεία ευτυχία:Πώς να ελευθερωθείτε από μια σχέση που σας πληγώνει και να ανακτήσετε την προσωπική σας δύναμη: Οδηγός αυτοβοήθειας για γυναίκες", ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΗΤΑ, 2011, http://betamedarts.gr/bookview.php?id=1076


3)"Πρόγραμμα αυτο-εκτίμησης για παιδιά .Ενίσχυση αυτοπεποίθησης, Εκπαίδευση αξιών και Προετοιμασία για την επαγγελματική ζωή". Β' ΕΚΔΟΣΗ

Εγχειρίδιο με βιωματικές ασκήσεις για γονείς κι εκπαιδευτικούς. Από τις Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ, παραγγελία με αντικαταβολή στο 210-6714371. http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3607. Δελτίο τύπου για το βιβλίο εδώ


4)"Συζητώντας με την εσωτερική μητέρα". Θεραπευτικός οδηγός για να ξαναβρούμε την ιδανική μητρική αγάπη μέσα μας.

Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ τηλ. 2016714371. Δελτίο τύπου εδώ

Πληροφορίες και περιεχόμενα http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3791


5)Μετάφραση/Επιμέλεια του 'Οδηγού Θεραπείας για τον Βιασμό' της Aphrodite Matsakis. Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ (2007)


6)'Οδηγός εκπαιδευτικών και γονέων για την ανίχνευση της παιδικής κακοποίησης' (A' συγγραφέας) Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ (2007, Β έκδοση 2019)

Η εκπαιδευτικός και ψυχολόγος Πρεκατέ Βικτωρία έχει εκπαιδευτεί στην Αγγλία και ασχοληθεί με θέματα κακοποίησης παιδιών και γυναικών, σεμινάρια αυτοεκτίμησης, θεραπείας τραύματος, κατάθλιψης, αποχωρισμού-απώλειας, καθώς και θέματα ψυχοπαιδαγωγικής στήριξης για μαθητές με δυσκολίες.



Σύντομα άρθρα στο facebook.com/victoria.prekate.9


---------------------------------------------------------

Η εκπαίδευση στην πνευματική ζωή ως ανάγκη του παιδιού και ανθρώπινο δικαίωμά του.

Στην Ελλάδα της συναισθηματικής αγριότητας, της διάβρωση της συμπόνιας, της αλλοτρίωση κάθε έννοιας ανθρωπιάς, της μετάλλαξης του ‘ενδιαφέροντος για τον άλλον’ σε κακεντρεχές κουτσομπολιό, της αντικατάστασης των αξιών από το lifetsyle, της υιοθέτησης αυτόματων αντανακλαστικών χλευασμού και υποτίμησης οποιασδήποτε μορφής ανθρώπινης αδυναμίας, έχουμε πολλά να ωφεληθούμε από την εκπαίδευση στην πνευματική ζωή της θρησκευτικής παράδοσης του τόπου μας. Περισσότερα εδώ https://brightplanet.blogspot.com/2020/01/blog-post_25.html


YOUTUBE κανάλι Victoria Prekate

Εκπαιδευτικά βίντεο, ομιλίες, συνεντεύξεις κλπ https://www.youtube.com/channel/UCPQUL5W0B32LIG15tfTS5BA Στο ιστολόγιο αυτό αναρτώνται άρθρα ψυχολογίας και προσωπικές απόψεις. Τα θέματα που με ενδιαφέρουν είναι η προστασία του παιδιού, η πρόληψη και θεραπεία της ενδο-οικογενειακής βίας, οι εφαρμογές της ψυχολογίας στην βελτίωση της καθημερινής ζωής και η σχέση ψυχολογίας και πνευματικής ζωής μέσα από την Ορθοδοξία.
myows online copyright protection

Μιλάμε στα παιδιά για την κρίση;τα παιδιά δικαιούνται να γνωρίζουν


Με αφορμή τις πρόσφατες σχολικές εορτές για επετείους της 28ης Οκτωβρίου και 17ης Νοεμβρίου, πολλοί γονείς, εκπαιδευτικοί, αλλά και μαθητές, προβληματίστηκαν, με θλίψη, για την έλλειψη αναφοράς στη σχέση του τότε και του τώρα.  Είναι σχεδόν ειρωνικός ο τρόπος που και οι δύο επέτειοι τιμούν μεν τους θριάμβους του παρελθόντος, αποσιωπούν δε τις ταπεινώσεις του παρόντος. Πολλοί εκπαιδευτικοί αποφεύγουν –με σιωπηλή ενοχή- τους «επικίνδυνους»  παραλληλισμούς με το σήμερα… Υπάρχουν βεβαίως και θαρραλέες εξαιρέσεις, ενώ πολλές φορές τα ίδια τα παιδιά εγείρουν το ερώτημα: «Καλά με το ‘ψωμί-παιδεία-ελευθερία’ τότε. Με το ‘ψωμί-παιδεία-ελευθερία’ σήμερα τι γίνεται;».  Πέρα από τις πολιτικές τοποθετήσεις  εκπαιδευτικών ή γονιών, υπάρχει ένα τεράστιο ηθικό, πολιτικό κι εκπαιδευτικό ζήτημα, σχετικά με το δικαίωμα των παιδιών, κυρίως στη δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, να γνωρίζουν τι πραγματικά συμβαίνει στην πατρίδα τους σήμερα. Κάποιες φορές, οι εκπαιδευτικές ομιλίες στις εθνικές εορτές, φαντάζουν στα μάτια των παιδιών σαν ταινίες επιστημονικής φαντασίας, σαν ένα παραμύθι αποκομμένο από τη σημερινή τους πραγματικότητα. Οφείλουν όμως να γνωρίζουν (και εμείς, υποχρεούμαστε να τους διδάσκουμε) ότι τα ιδανικά της ελευθερίας, δημοκρατίας, ελευθερίας του λόγου, παιδείας, αξιοπρέπειας, εθνικής κυριαρχίας και ανεξαρτησίας, για τα οποία αγωνίστηκαν οι πρόγονοί μας, δεν θα πρέπει να τα θεωρούμε δεδομένα, αλλά να τα διεκδικούμε κάθε στιγμή.

Τα παιδιά μαθαίνουν για τις εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες νεκρούς της Κατοχής από λιμό. Βεβαίως, οι συγκυρίες σήμερα είναι πολύ διαφορετικές…Δεν θα πρέπει όμως να γνωρίζουν ότι τα τελευταία τρία χρόνια των μνημονίων έχουμε αθροιστικά 20.000 θανάτους περισσότερους από τον ετήσιο  μέσο όρο θανάτων της τελευταίας δεκαετίας;  Τα παιδιά μαθαίνουν για τις ανυπολόγιστες υλικές καταστροφές, την κλοπή χρυσού και το κατοχικό δάνειο, που οδήγησαν τελικά στην κατάρρευση της ελληνικής οικονομίας. Δεν θα πρέπει επίσης να γνωρίζουν ότι μετά από τρία έτη έξωθεν επιβεβλημένων «διασώσεων», η ελληνική οικονομία διανύει το έκτο έτοςακραίας ύφεσης (το 2011, -7%), που αγγίζει τα όρια μιας άλλης κατάρρευσης; Δεν θα πρέπει επίσης να γνωρίζουν ότι η ανεργία στους νέους έχει ξεπεράσει το 60%, στο μέσο πληθυσμό το 28%, ενώ το χρέος έχει εκτοξευθεί σε δυσθεώρητα ύψη; Σίγουρα, οι εποχές και οι συγκυρίες είναι πολύ διαφορετικές και δεν μιλούμε για τα ίδια καθεστώτα. Δεν θα πρέπει όμως τα παιδιά (που μάλιστα διδάσκονται Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή) να γνωρίζουν ότι στα χρόνια του μνημονίου έχουν περάσει, με έξωθεν πίεση,  πολλές αντισυνταγματικές διατάξεις, με μορφή πράξεων νομοθετικού περιεχομένου, συχνά σε ένα μόνο άρθρο, που αφορούν σε καίρια εθνικά ζητήματα;  Ίσως τα παιδιά γνωρίζουν ότι οι Γερμανοί κατακτητές κατάσχεσαν τόνους βαμβάκι, καπνού, ελαιόλαδου, αργύρου, χρωμίου, βωξίτη και άλλων μεταλλευμάτων, την περίοδο της κατοχής.  Δεν θα πρέπει όμως επίσης να γνωρίζουν ότι  η Ελλάδα μέσα από την απόλυτη, άνευ όρων και αμετάκλητη δικαιοδοσία του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας, κινδυνεύει να χάσει την κυριότητα όλης της ακίνητης περιουσίας του ελληνικού δημοσίου;  Στην τελική ανάλυση είναι η δική τους γη, που πάνε να πάρουν κάτω από τα πόδια τους...

Αυτές είναι λίγες μόνο από τις «άβολες» αναφορές. Οι σχολικές εθνικές εορτές θα πρέπει φυσικά να συνεχίσουν – αν μη τι άλλο, για να δώσουν έμπνευση, έγνοια για το κοινό καλό και κουράγιο σε μια γενιά που προσπαθεί να συνέλθει από τον τυφώνα της απάθειας και του εγωκεντρισμού που σάρωσε την προηγούμενη… Αλλά με επίγνωση της διαχρονικότητας των αγώνων, με επίγνωση ότι ο αγώνας μεταμφιέζεται, με επίγνωση ότι οφείλουμε να διατηρήσουμε εκείνα που με αίμα κέρδισαν οι παλαιότεροι. Και ποιος ξέρει; Μπορεί σε μερικά χρόνια τα σχολεία μας να γιορτάζουν μια τέταρτη εθνική επέτειο…Εκείνη της απελευθέρωσης από τον αόρατο εχθρό ενός παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού ιστού, που ελέγχει κυβερνήσεις κι εξοντώνει λαούς…
Πρεκατέ Βικτωρία, www.brightplanet.blogspot.gr, 21/11/2013


Βλέπε επίσης άρθρο Χρήστου Κάτσικα "Η επέτειος του ΟΧΙ στην εποχή του ναι"

Αναρτήσεις 2013
Η μιντιακή επίθεση στην αθωότητα
Η δύναμη της θετικής σκέψης και η δύναμη του θετικού λόγου
Σκέψεις σχετικά με τις αλλαγές στο εκπαιδευτικό
Κίνητρα μαθητών για μάθηση και δημιουργικότητα(2)
Κακοποίηση ζώων από παιδιά: αγνωστη,διαδεδομένη συνήθεια
Διαθεματικό μάθημα στην πολική αρκούδα
Σιωπηρή εκπαίδευση των παιδιών στη βία: μια βραδυφλεγής βόμβα;
Η επιλογή της ομορφιάς ή της ασχήμιας στην καθημερινή ζωή
Το σχολείο ως καταφύγιο: Ο ρόλος του σχολείου στην προάσπιση της ψυχικής υγείας των παιδιών
Παρεξηγημένη (κι επικίνδυνη) μεταφυσική

Κακοποίηση μαθητών από εκπαιδευτικούς
Συναισθηματική
υπερφαγία: Όταν το ψυγείο από ‘φίλος’, γίνεται ‘εχθρός’

Αγωγή διαφυλικών σχέσεων στους εφήβους
Παρεξηγημένη υπερηφάνεια και υπεροψία
Οι τρεις μηχανισμοί επιβίωσης και το διαλυτικό του φόβου
Αξίες (των εφήβων;) την εποχή της κρίσης, Β'
Αξίες (των εφήβων;) την εποχή της κρίσης, Α'
Συνεξάρτηση
Η Οιδιπόδεια πληγή
Το ανθρώπινο δικαίωμα του παιδιού να μεγαλώσει χωρίς να μισεί
Το δίλημμα της μετανάστευσης
Καλή χρονιά με χαρά, ζωή και επίγνωση

Οκτώβρης 2012,Εκπαίδευση Ειρήνης-Δάσκαλοι Χωρίς Σύνορα,Απελευθέρωση από το καλούπι, Σεπτέμβριος 2012,Γαύδος, αρκούδες και Σομαλία, Αγχώδης διαταραχή και κρίσεις πανικού,Μιντιακή αισθητική και απλότητα, Αύγουστος 2012,Ζηλοφθονία:Εθνικό πάθος;,Ελευθερία επιλογής,Προβολή κι ενοχή(Η βροχή της λύπης),Ψυχολογική στάση απέναντι στην ηγεσία,Η μιντιακή τρομολαγνεία και πώς να προστατευτούμε , Ιούνιος 2012,Η αποξένωση στην ελληνική οικογένεια εν μέσω κρίσης, Μάιος 2012,Εθισμός στο χρήμα,Πώς να βοηθήσουμε τους άστεγους,Η βροχή του φόβου,Υστερόγραφο στην αναλογία της κακοποιημένης γυναίκας,Εθνική εξάρτηση,Ποινικοποίηση της φτώχειας, ποινικοποίηση της ασθένειας Απρίλιος 2012,Η μικροβιοφοβία ως παράγοντας διακρίσεων, Ένα συγκινητικό συμβάν και ο ρατσισμός, Ο πολύ ύπουλος ρατσισμός Νο 2, Μετανάστες και ο πολύ ύπουλος ρατσισμός, Αναβλητικότητα:Τι είναι;Πώς αντιμετωπίζεται;, Μάρτιος 2012
Το μήνυμα της 25ης Μαρτίου 2012, Χρήση των λέξεων σε δύσκολους καιρούς,,Φεβρουάριος 2012,Να θυμηθούμε..., Απεξάρτηση από τον υλισμό, Δουλοπρέπεια και αξιοπρέπεια, Η αυτοεκτίμηση σε σχέσεις που πληγώνουν, Ιανουάριος 2012
Ζητιανιά, ελεημοσύνη κι υπευθυνότητα..., Η παραμέληση του εαυτού στους ενήλικες: Αίτια, μορ..., Αλήθεια νοσταλγούμε το παρελθόν; , 2012: Ελπίδα,αντί για παραίτηση

2011
(Δεκέμβριος 2011): Χριστούγεννα και αντίσταση στην αλλαγή, Κρίση (Μέρος 13ο):Πίστη (και αφθονία) ή τσιγκουνιά (και φτώχεια);, ΚΡΙΣΗ (Μέρος 12ο): Ψυχολογικό αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης στα παιδιά Ψυχολογικό αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης στα πα..., ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ:H ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΩΖΕΙ!!, Πίστη, φόβος και δοτικότητα, Η ορειβασία και οι άστεγοι (Νοέμβριος 2011): Οκτάποδο (Χταπόδι): Το πιο ευφυές ασπόνδυλο, Διαμαρτυρία για τα άθλια θεάματα της τηλεόρασης, Ασκήσεις ενίσχυσης αυτο-εκτίμησης, Κρίση (Mέρος 11ο):Αυτο-εκτίμηση ως έθνος (B'), Φυλλάδιο: Ψυχολογική αντιμεπτώπιση της ανεργίας, Κρίση (Μέρος 10ο): Συμμετοχική δημοκρατία, αυτοεκτ... (Οκτώβριος 2011): Ψυχολογική αντιμετώπιση της ανεργίας Μέρος 2ο, Κρίση (Μέρος 9ο): ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΩΣ ΕΘΝΟΣ Α , Τι έχουμε κάνει στη γη;, Κρίση (μέρος 8ο): ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, Προετοιμασία του παιδιού για την επαγγελματική ζωή...(Σεπτέμβριος 2011): Κρίση (Μέρος 7ο): Δεν μας αξίζει αυτό, ΚΡΙΣΗ (Μέρος 6ο): Γαλήνη ή πανικός, Τι μας ενώνει (Αύγουστος 2011): Κρίση (Μέρος 5ο): Αφθονία ή φόβος της έλλειψης, Ταραχές νέων και παραμέληση (Ιούλιος 2011): Κρίση (Μέρος 4ο):Κοινωνική συνείδηση ή Διαφθορά , Κρίση (Μέρος 3ο) Ηγεσία: Λειτούργημα ή Εξουσία , Κρίση (Μέρος 2ο): Ψυχραιμία ή μίσος (Ιούνιος 2011): Διάκριση στην επιλογή θεραπευτή (Απρίλιος 2011): ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΞΙΩΝ, Τα διδάγματα της Φουκουσίμα (Μάρτιος 2011): Προσκόληση στα βρέφη κι αίσθηση του εαυτού, Παιδόφιλοι και θεραπεία

(Φεβρουάριος 2011): Η έξοδος από την κακοποιητική συντροφική σχέση, (Ιανουάριος 2011): Σεβασμός στα ζώα

2010 (16)

(Νοέμβριος 2010) Αυτοδιαχείριση και κρίση: πόσο προετοιμασμένοι είμ..., Πνευματική διάσταση της μετανάστευσης, The Earth is our home, Η Γη είναι το σπίτι μας (Αύγουστος 2010) Ανθρώπινες σχέσεις ή δημόσιες σχέσεις?, Το απαράδεκτο "τραγούδι" της "μπεμπε-λιλή" Ιούλιος, Διακοπές κι αποστεωμένα ζώα, Κοινωνικός ρόλος των σούπερ-μάρκετ; (Ιούνιος 2010) Ψυχολογική αντιμετώπιση της ανεργίας, Όταν κατακρίνουμε και δαχτυλοδείχνουμε…, Κακοποίηση παιδιών σε ιδρύματα φιλοξενίας, Ένα πρόβλημα με τις Πανελλήνιες (Απρίλιος 2010) Οικονομική κρίση στην Ελλάδα, Η κατανάλωση κρεάτος στον πλανήτη των 7δις (Ιανουάριος 2010) Τα μαθήματα της ντουλάπας, Καλή χρονιά με εθελοντισμό

2009 (16)

(Δεκέμβριος 2009) H Πολική αρκούδα: ένα αξιοθαύμαστο ζώο, Σύγχρονος ελληνικός σεξισμός και νέα κορίτσια, BURN OUT: Πώς να αποφύγετε την επαγγελματική εξουθ..., Θάνατος για χόμπι (Νοέμβριος 2009) Η φροντίδα μικρών παιδιών με ειδικές ανάγκες, Έφηβοι σε συμμορίες (Αύγουστος 2009) Οι φύλακες των φαναριών, Δυσθυμία-η «καθημερινή» κατάθλιψη, Πένθος: Η ψευδαίσθηση του χρόνου (Ιούνιος 2009) Τηλεοπτική εξαθλίωση, Οικονομική κρίση, Πρωινή προσευχή, Κακοποίηση παιδιών με ειδικές ανάγκες, Σεξουαλικός Εθισμός


Προτεινόμενες οργανώσεις

http://www.heartsandhandsforafrica.com/ (Children in need in Zambia and S.Africa)



http://www.who-will.org/ (Children in need in Cambodia)



http://www.steppingstonesnigeria.org/ (Βοηθά παιδιά στη Νιγηρία που έχουν κακοποιηθεί)



http://www.diakonia.gr/ Εξαιρετική οργάνωση εθελοντικής παροχής βοήθειας προς παιδιά σε νοσοκομεία και άλλους ευάλωτους πληθυσμούς (Αθήνα).



http://www.redcross.gr/ Εκπαιδεύει και τοποθετεί εθελοντές σε πολλούς φορείς ανά την Ελλάδα για την αρωγή ατόμων που έχουν ανάγκη. Τομέας Νοσηλευτικής και Τομέας Κοινωνικής Πρόνοιας



Αν
θέλετε να βοηθήσετε τους άστεγους και άπορους, δείτε τις ακόλουθες πηγές:


Οδηγός επιβίωσης αστέγων της «Κλίμακας»
http://www.klimaka.org.gr/newsite/downloads/astegoi_odigos_epiviosis.pdf


Συσίτα της Εκκλησίας της Ελλάδος
http://www.ecclesia.gr/greek/koinonia/fagito.html





Στα πλαίσια δραστηριότητας του ενεργού πολίτη, ενός πολίτη που ενδιαφέρονται γαι το περιβάλλον και τους συνανθρώπους, προτείνουμε τον ακόλουθο ιστότοπο για ενυπόγραφες διαμαρτυρίες, για διάφορους καλοπροαίρετους σκοπούς:

www.thepetitionsite.com

www.savejapandolphins.org